Om os

bumblebee event er mulighedernes land, når mennesker skal mødes, når fester skal festes og begivenheder fejres. Vi er dit Dream Team sammensat til opgaven, og vi hjælper med at få din idé gjort levende og placeret i de helt rigtige omgivelser - dér hvor du allerhelst vil.

Uanset om dit brand er dig som person eller en større organisation, er der behov for at blive taget seriøst.

Med dét mindset skaber vi de rigtige rammer for dit arrangement, og vi følger med hele vejen – før, under og efter. Kort sagt håndterer vi professionelt alle aspekter, så du kan fokusere på at være tilstede og få det ønskede ud af arrangementet.

Nystartet – men ikke uerfaren

Vi har fyldt al vores erfaring med arrangementer gennem 15 år i bumblebee event, og derudover har vi tilført kompetencer fra medie- og underholdningsbranchen, fordi vi har ambitioner om at skabe levende events overalt. At sørge for, at du, dit brand huskes og har gjort indtryk.

Hvorfor hedder vi bumblebee event?

ALT kan lade sig gøre – det er den måde, vi arbejder og inspirerer hinanden på i det daglige, og det skaber en unik atmosfære, hvor vi kan arbejde kreativt og uden bånd for vores samarbejdspartnere. bumblebee – Humlebien, Brumbassen har oprindeligt haft samme tilgang – den vidste ikke, at det umiddelbart burde være umuligt for den at flyve – den videreudviklede og gjorde det bare, og derfor er den en inspiration for os.

Historie (baggrund)

bumblebee event er ejet af iværksætteren, Søren Anker, der også står bag Turbinehallen, Auktionshuset, NEEM Deli og forpagter af restaurant Johan r i Musikhuset, Level 5 og Aarhus Crossfit.

Hvorfor starter vi bumlebee event? Søren siger det klart på sin egen skråsikre facon “Jeg kan bare ikke lade være”, og når man har evnen til at se muligheder forretningsmæssigt og menneskeligt, så skabes der spændende konstellationer, som bliver til nye virksomheder. Det mindset skaber et positivt og inspirerende miljø omkring Søren og det nyder vi godt af i bumblebee event.